Perearsti nõuandetelefon 1220
Kui kahtled, kas ja kuhu tervisemurega pöörduda või vajad soovitusi koduseks raviks, helista 1220.
Perearsti nõuandetelefon on sinu ööpäevaringne abiline. Kogenud tervishoiutöötajad aitavad otsustada, kas mure vajab kiiret sekkumist või piisab kodusest ravist.
→ Nõuandetelefon teenindab eesti ja vene keeles 24 tundi ööpäevas.
→ Nõuandetelefon teenindab inglise keeles iga päev kell 9–17.
→ Nõuandetelefonile helistades kehtib alati kõneteenuse numbri tavatariif ja hind kujuneb vastavalt helistaja telefonioperaatori (Elisa, Tele2, Telia jt) hinnakirjale.
→ Isikustatud eestikeelset veebinõustamist osutatakse iga päev kell 8–22.
Millal tuleks helistada perearsti nõuandetelefonile 1220?
1. Sinu perearstikeskus ei ole kättesaadav
- Tervisemure tekib väljaspool perearsti tööaega (õhtul, nädalavahetusel, riigipühal).
- Vajad hädasti ravimiretsepti pikendamist.
- Soovid teavitada haiguslehe vajadusest.
2. Vajad professionaalset nõu ja hindamist
- Kahtled tervisemure tõsiduses ja vajad suuniseid, kas ja kuhu pöörduda.
- Vajad nõu kergemate terviseprobleemide (nt viirushaigused, väike trauma) koduseks raviks.